Kodėl duotas sutikimas mano nurodytam el.pašto adresui negali būti apdorotas?
Tuo atveju, jei jūsų nurodytas el. pašto adresas jau buvo pateiktas anksčiau, negalėsime apdoroti jūsų prašymo. Jei norite prisijungti prie mūsų pranešimų, įskaitant reklaminio pobūdžio pranešimus, naudodami el. pašto adresą (arba mobiliojo telefono numerį), kurį jau buvo nurodęs kas nors kitas, pavyzdžiui, norite prisijungti el. pašto adresu, kuriuo dalijatės su savo kolegomis, ir vienas iš jūsų kolegų jau nurodė šį konkretų el. pašto adresą, negalėsime apdoroti jūsų duomenų mūsų CRM sistemoje. Taip yra todėl, kad viena nustatyta paskyra mūsų CRM sistemoje yra susieta su vienu unikaliu el. pašto adresu arba telefono numeriu. Taip elgiamės siekdami apsaugoti jūsų duomenis.
Kodėl mano sutikimo prašymas atmestas?
Jei jūsų pateiktos informacijos negalime sutapatinti su paskyra mūsų CRM sistemoje, jūsų užklausą atmesime. Taip elgiamės, nes manome, kad neturite teisės gauti mūsų reklaminių pranešimų, nes galbūt nesate sveikatos priežiūros specialistas.
Kodėl jums reikia papildomos informacijos, kad galėtumėte apdoroti mano sutikimo prašymą?
Jei negalime jūsų automatiškai sutapatinti su mūsų CRM sistemoje esančiais duomenimis, jūsų užklausą reikia apdoroti rankiniu būdu. Todėl vienas iš mūsų kolegų gali susisiekti su jumis ir paprašyti papildomos informacijos, kad rankiniu būdu pakoreguotų jūsų užklausą mūsų CRM sistemoje. Taip atsitiks tik tuo atveju, jei jūsų pateiktos informacijos nepakaks automatiškai arba rankiniu būdu patvirtinti jūsų užklausą.
Kilus klausimams, susijusiems su jūsų sutikimu, kreipkitės į Janssen klientų aptarnavimo centrą.